Showing posts with label just another day in 2010. Show all posts
Showing posts with label just another day in 2010. Show all posts

Saturday, 24 April 2010

Live Life, Live Libresse ?

I'm bored. so here the lamest post.

Libresse? never heard of it? ohh jgn risau. anda tidak lagi di-considered lame.
cause i never heard of it too untill i saw this on FB! :D




masa first time video ni keluar home FB, i was like, ohh wow,yuna masuk dlm iklan.
first yuna's advertisement. iklan apa? ohh wow,iklan pad. time tu mcm dh funny skit.
brand apa? ohh Libresse. Lib- what? Libresse lah. ohh okayyy. brand baru kot.
so for girls out there, tidak perlu risau lagi. kini Libresse ada.

Libresse kemas selesa, serapan sempurna.
HAHA. okay thats not from me. thats the trademark


Anway, thats not the main point kenapa aku post benda ni. sebab tk dpt extra income pun tau.
Libresse did not and will not pay me for any promotion on their new brand either on black and white writing or mouth-to mouth promotion. just that, all this jarang nak tgk Yuna beside singing. so its like watching the other side of her. like :)


AND even the main site is quite different from the other. menarik in a way. so, if bosan. dah stalk orang kat fb pun dah bosan. ym pun tkde orang nak chat, you can kill time here. adibah noor pun ada. haha.



OMG what am i doing (!) Nampak sangat dah bosan tahap extreme.
dah dah, nak habis kan Unit 6 Bio.

Sunday, 18 April 2010

this is not a story

*bunyi cengkerik*

OMG. gila lama tak update. sangat-sangat lama.as far as i remember, if usha blog orang lain tk pernah lagi lah reach, "unreasonable relationship - 1 week ago"


tapi this time dah sampai 2 weeks ago.
to SARAH : wehh, APA CER? kan dah terkeluar ayat boyan ni. haha


tak lah, aku and sarah still kawan baik. mana ada gaduh.
or maybe padahal takde sesiapa pun kisah pasal kau tak update tau intan. so please, stop writing crap. crap crap crap. life is currently BORING. with all the studies, so currently me,intan nur hadilah has nothing interesting to write bout, UNLESS you, yes you are so freaking interested to read bout my studies yang nak dekat FINAL EXAM. so paling tak, akan baca :

"OMG, final nak dekat. i need to study but........ etc etc etc"

on the other hand, SARAH HANI is enjoying her days in sydney. pergi sana, pergi sini. but still, she's tooooooooo lazzzzzzyyyyyy to update stuff. i miss her damn much. when she's round no matter how bad my day was, she never failed to make me feel better. december macam lama lagi. tak nak wish december cepat lah tiba, sebab if december nak dekat means kena pass trough final exam dgn interview dulu.

suddenly nak dekat final exam, sometimes i feel sudden stupidity hits me * even though this doesn't make sense. tapi tapi... suddenly macam banyak gila benda tak tahu. careless mistake here and there. especially math :(mcm nak dekat exam lagi banyak benda tak tahu. sometimes, MALAS pun ada. adakah ini simptom normal orang yang nak dekat final exam? or is this some kind of theory utk sedap kan hati and bujet optimistic. okay fine.

im NOT looking forward for :

IMU INTERVIEW, 27th April 2010 (Tuesday)
but somehow, wish me luck :)

okay sarah hani, your turn.
Related Posts with Thumbnails