Friday, 6 August 2010

hambar

a paper cut and defects.konsep ini mudah :)
a normal skin.gelabah sgt.fine ppr cut.RBC rush out capillaries.clotting factor takes place.'injured' finger mcm cacat sikit,sambil nak tggu healing process :)
concept yg mcm gmbarkan life kn? *a very random thought of mine*
n i just got a paper cut siang td.akibat nk cepat sgt =='

last tuesday.i got two parcels from mumy&dady :D both in accumulation,weigh about 14.5kg..byk kn.haha :D thnx to them,yg bekalkan me with so many food materials..dr cooking paste, instant noodles, sardin, nasi impit *utk raya i suppose* n few more :)biskut pelbagai jenis.jgn kata r x)) thanx mumy,dady

ouh dgn kesempatan ni,nk wish NURUL NADIA binti AZMAN, happy 20th birthday babe :) hope u had fun. n hav a blast yr ahead :)

mlm ni dull? ada few things not falling in place as it should be.maybe life promises me this feeling tnyte..okay goodnyte.i hope tomrow makes me feel btter :)

Thursday, 5 August 2010

Blogwalking is fun, sometimes



Dah lama dah tak update blog kan. Tapi lepas sarah dah keluarkan Warning alert, sila update blog. So here it goes. Actually mmg dah lama gila nak update. Cuma due to some techno prob, jadi malas.

Bukan aku nak menarik je weh. Cuma sebagai seorang penulis, aku ada cara penulisan aku sendiri.
Alasan diterima? Bagus. Kalau tak pun, buat buat terima je lah eh. ALRIGHT.

Niat utama sebenarnya nak update bout few Blog yang aku rasa best and cool. Tetiba plak Blogwalking jadi satu hobi di masa lapang. Cuma aku tak blogwalking dekat- dekat kawasan blog jiran. Aku gi jauh sikit. Blogs totally strangers. And guess what? Siap ada account Gengblogger lagi weh. OMG. semangat gila even tho aku tak habis explore lagi benda tu apa.
Dari duk jalan jalan tak tentu pasal merewang gi website ntah mana,tak pun fb-ing 24/7 kekadang best baca blog orang yang memang to be known as a REAL BLOGGER :)

Impress bila ada orang biasa, boleh jadi to be well-known and inspiring to other normal human being just by what they write in their blogs. Mungking followers dorang ni lagi ramai dr fanclub budak-budak AF yang terAfundi Out masa week terawal. Ok enough said.

Sebagai contoh, kak Fatin Liyana ni. Tak bukan cakap psl aku. Memang lah adik aku nama Fatin Liyana gak. Tapi ni orang lain lah. Tak makna nya nak ckp psl diri sendiri -.-




She's 21 and a medic student in Bandung. And most of all, She's hot and style okay. She's one of the person yang, siapa kata budak medic semua nerd je. Mostly kak Fatin cerita pasal whats happening in her life in Bandung. OMG, seriusly now Bandung masuk dlm minor to-do list aku.
And yeah, part yang paling excited bila jumpa video tutorial style shawl yang dah berkurun aku try to figure out. Cool gila lah kan. She's even in a photo shoot for Dara magazine for last July issues. Tapi yg penting, she looks very humble :')






Zack Zukhairi. Antara blog lain yang enjoy baca sebab serius lawak gila. Currently he's studying in Japan. Oleh sebab baru je start follow blog dia, so tk sure if kekadang drawing yang dia lukis dlm entry tu his own or not. Tapi all that stuff yang buat entry dia best and funny. Usha lah usha lah :)

Buat masa ni, dua orang je lah. Yang macam Hanis Zalikha tu if korang tak tahu boleh cop diri Loser gak ah. Tak ni serius. Siapa je sekarang tak kenal Hanis Zalikha. OMG, flush ur head in the toilet bak kata sir syed anuar time kelas physic dulu -.-

Ohh ye, Hanis Zalikha post this funny youtube. Takdelah lawak sebab vid tu funny sgt. Aku rasa lawak tgk coment orang kat Youtube. Tapi Makcik, in an optimitic way, mesti bosan kan kt rumah. Saya faham tau. Tkpe, keep this up :)
Khairuddin di mana kah anda? Kami semua tertanya-tanya. Reply lah satu video mummy pleasee :D



sign off- intan12345

Thursday, 29 July 2010

terkini dari aku

NOTIFICATIONS:

d kerek girl yg dlm my new PBL group..dia sbnrnya lawa uh..if tgk betul2.haha.azra pun sokong aku x))

aku baru reka senarai masak-masak sendiri.haha.aku bosan

PBL pasal thalassemia x settle lagi.eosk nak closing.arghh..

aku duka & kecewa itu mood aku awal minggu ini.

aku culture shock juga awal minggu ini.alhamdulillah.at least,aku ada rasa awkward lagi tgk perlakuan2 sebegitu.at least,aku ada lagi rasa takut&bersalah.aku x di-australian-fied lagi :)

rindu juga bertambah.pada mohamad azri, intan nur hadilah & nurul nadia.aku ada tgk2 gmbr deyrng bru2 ni.seronok betul mereka :D

aku mahu tahu.apa rupa tompok n grey kini :) dua ekor kucing aku itu :)



Sunday, 25 July 2010

too much to take in

how do you define surprises in life.why do people like surprises.what surprises are acceptable.when do you plan surprises.when/where do you receive surprises.how people accept surprises.how do people react.

i dislike surprises.somehow i don't understand why there are such people who love receiving them.

life goes on from here.thank you for your time.i appreciated it.but i've been such a loser before,during,after your stay.EVERY single time.i was the one to urge the whole talk.but at the end,i was shaking..nervous..hpefully,you understand.we end it here.thank you :)

you have always been my emotion-punching bag.THANK YOU.sincerely from my heart.

intan nur hadilah,imissyousomuch babe :] take care :)


Super Something


Due the distance bound, the time time gap.
We might not be able to updating everything like we used to.
As time goes by, the missed call, FB inbox, Skype call got less frequent.
But Its Okay. You'll always be my Sarah Hani.
Thats a fact that will never change.
Cause you are not just a phase in me.
:)
You see

I was nothing more
than a girl who wished
for something different
watchin her dreams
from a distance

You see
when you came in
it’s a different game
You believe in me so much
You turn me from nothing to a girl
who’s super-something

(chorus)
You’ll see
I’m better
I’m faster
Stronger
I’m happier
when you by my side
ku lalui semua dengan senyuman di wajahku
You’ll see
I’m better
I’m faster
Stronger

I’m happier
when you by my side
(ku tempuhi semua kerana engkau di sisi ku)

The truth is
I was never more than this
Something kept me from reaching out
for something
but my heart is wanting
what it’s looking for
then you came
you turn me upside down
I’m no longer afraid
of chasing
possibilities
I’ll be the last one standing

Yuna- Super Something.




Babe, I Love You Always. Missing you :)

Thursday, 22 July 2010

lending out a hand

sooo.....i am going to post a link.to help out my lil bro.have a read on his writing material.and would much appreciate it if you can hit the "VOTE FOR THIS STORY" button at the right corner of the page. enter your email and done =)


thanks a bunch :)

usus

yup.i dont have much to say.but medical stuffs!:D

i am now in the GIT segments..so,last week.i learnt about peptic ulcers.gastritis.this week,i am with Crohn's disease and some abnormal absorption of the GIT.

yay me! :)

bye =='
Related Posts with Thumbnails