Wednesday, 13 October 2010

M.I.A

HI BLOGGIE :D

ITS BEEN AGES!
since my last post
busy ke? takde lah sangat. Its juts that i've been having few stuff going on couple of weeks back.

BUT, im dyinggggggg to post something.
can you feel the excitement?!
-.-


Bloggie, kte ada date weekend ni.
I akan spend time tatap you je.
xoxo.


intan nur hadilah


im adapting well with my life currently
love the way it is
2 month to go!
:)

Sunday, 10 October 2010

how was your 10oct2010?

i forgot to remind myself to look out for the moment when the clock strikes 10.10am
today is 10.10.10 and it was really a big day
there are ppl who got married,gave birth,passed away..n etc
emotions gone wild.for most of us here.
its always 'THE' perception whereby its a good date,lets make it a good day..
but naah..expectations of having 'the good day' usually ends up as frustrations
ppl's emotion are unstable *most of them,who i encountered tday*
its how you live your day that matters..
it is a special date tday.
but in 20mins time,11.10.10 comes by..
n all that is left of 10.10.10 is memories of your own emotions today :)

happy birthday,
500 days of summer
it was a coincidence :)

Wednesday, 6 October 2010

OSCE

i just realised the benefits ada juniors nxt yr..n kalau boleh,nak all junior guys :D ;) *xde unsur gatal-ness okayy*
hmm.OSCE needs practice.it feels so wrong to practice on those 8 guys *sama batch dgn aku* n it feels so so so wrong to practice on the girls *my housemates*.nasib la,utk 1st yr ni, OSCE is formative..kalau 2nd yr,its summative dah..better ada junior guys,for me to practice on uh ==' MARA dgr rintihan kami *the girls* here..hntar juniors nxt yr.mostly guys :D

spring finals

WHAT IS YOUr PLAN OF ATTACK?
08 nov - 17 nov
finals mode: ON
ya Allah,please grant me my wish
passing the 1st yr is all i want


*should i deactivate facebook?
can i live without it?
i wonder

Sunday, 3 October 2010

nasi lemak

makanan kegemaran saya : nasi lemak
letak lauk sambal sotong,udang,ikan bilis
berserta ayam semi rendang
jgn lupa timun.xde telur rebus pun xpe
minuman kegemaran saya : pink guava juice
set! :D

thank you

Friday, 1 October 2010

muzik

listening to miranda crosgrove - kissing youu :)
-----------------------------------------------------------
sejak boleh dgr hitz fm streaming..rasa lg best..xyah r aku dependant sgt kat koleksi lgu outdated aku tu..n dgr english-malaysia DJ tu makes me feel at home ;) oh btw,balik malaysia..aku nak naik kereta.mcm dh lama x naik kereta x) n kalau outstation,aku nk benti R&R.makan tembikai,letak asam :D nnt setibanya aku di KL..awl pagi tu..aku nk g kat makcik nasi lmk..minta "nasi lebih,lauk kerang n paru" ngahhh! :D
*current desire**

grey's anat s7 dh kuar..s6 aku x abis lg ==' chuck s4 dh kuar..bru 1st episod.heh.aku serahkan kat syuaib utk dl n nnt aku kutip ;)

tepat 2 bulan lagi..aku iA tiba di KL ;) ada bnda yg aku look frward,ada yg aku xnk dtg..aku sedih bru2 ni..bt lantak laa..aku dh mlas nk fikir,so..aku follow flow je.kalau ada,ada r..xde,jalann..heh ;)

exam aku nak dtg dh.aku hrp aku lulus.doakan bersama aku eh?:)

selamat tinggal

Tuesday, 21 September 2010

aku menunggu laundry/haha

aku baru pulang dari canberra.aka putrajaya utk australia ni.
serupa.sama. macam putrajaya.
xde tren.ada bus.x byk kereta.
parliament building dia lawa
war memorial dia scary sikit
ANU besar,luas,x berpagar.bukan mcm UWS
ada floriade.bunga2 merata2.terigt kat mummy sentiasa.
lawa.syukur :)
terima kasih dee sbb bagi tumpang rumah for 2nights
makan mamak setibanya di sydney
perjalanan bus canberra-sydney = 3suku jam
aku high.di canberra.nasib rakan2 serumah boleh tahan melayan aku x)


nurul nadia binti azman.
aku x sempat nk call ko.d night before ko fly.
like how u did for me last 17th feb
sorry babe :( aku terlepas pandang masa
my sis will be there soon.
akan aku suruh dia tgk2kn ko.take care!
see you soon.
*maybe nk back packing to manipal.with intan.jom? ;)*
Related Posts with Thumbnails