Monday, 31 August 2009

pengakhiran

read a blog article by radzirahman.
on merdeka.not bad tho..good job kawan ;)
http://radzirahman.blogspot.com/
war and peace
*are you a true Malaysian
inside out?
i am



.waritisasilenceonebringitonmakenoendtoitiamreadywithnoregrets.

Sunday, 30 August 2009

woohoo

Sayings:
1. Think about smething too hard, n dat thing will appear in ur dreams.
2. Mimpi mainan syaitan

But v r in Ramadhan.n setan2 smua bukn kna ikat ke? Hm,wtv it is.im juz hoping u dunt drop by again d nxt tyme i close my eyes.please?=) or mayb i shud simply think less about u.

beware of nuts

Saturday, 29 August 2009

dirty little secret


one night the Moon said to me,
"if Love make you cry, why dont you just leave her?"

i looked back at the Moon and said,
" Moon, would you ever leave your sky?"







i think i just 'lost' you, but wanted you to know that i never did leave you.
please stay.




Sunday, 23 August 2009

tepung pelita. lima:rm2

hari ini sarah dan intan ke bazar ramadhan di taman melawati.
tak dapat pergi sekali memandangkn keadaan yg kurang mengizinkan.
if not, it would be so much fun. kan kan sarah?
:D

memandangkan 'syed's' yg demam panas secara tiba-tiba, jadi intan ke sana seorang diri shaja.
OKAY. malas dah berbahasa baku.
since i was alone,so there were LOTs of thing that i observed alone.
*sobsob*

thing that you/i/we (depends) should/should not do when we go to the bazar:

ONE.
ingat niat pertama ke bazar. niat puasa kerana? jadi, kena jaga niat. rule pertama sangat penting sebab its the main basic of others. ingat weh. if tak ingat,nasihat duduk rumah masak sendiri je.
:)

TWO.
dont forget to tag along your p.a.t.i.e.n.c.e. (selain duit.)
dah tempat pun sesak, so maaf memaafkan jek lah.
if ada org terpijak flip-flop korang ke, line panjang sgt, or rasa mcm dh 5 minit berdiri kt depan gerai yg sama.
dah nama pun puasa kan, back to FIRST rule.

THREE.
jangan lah sesekali salah masuk lane. nnt sendiri cari susah.
secara generally nya, bazar terbahagi kepada dua main lane.(fakta intan),
which is lane ke utara/selatan or keluar/masuk. so, ikut je lah lane. even slow mana pun.
ingt rule KEDUA.

FOUR.
dont be too fashionable. modesty is the best.
if ada yg rasa mcm nak market flip-flop baru Roxy,or cardigan bru F21.
rasa-rasa mcm tk perlu kot. sebab, takde sapa sempat usha pun. orang suma busy usha caramel,tepung pelita,ayam percik dr stuff ter-stated kat atas. tak pasal je nnt flip-flop tercabut, cardigan bau asap asap. and *you know what*.

FIVE.
if you are in range of 14 to 20 years old. sangat penting. included kau dan aku eh sarah :D
jaga lah mata, dr meng-usha yg mana hot and cute. jgn 'capslock' usha itu.(code intan-sarah). ishhh ishh. i know its not easy. but, we shall try. try HARDer.
:)

SIX.
if terjumpa kawan kawan lama, tak perlu lah nak update kt tgh tgh jln tu jugak.
nak orang radius 1km tahu ke next year korang nak fly mana. setakat lambai,senyum.
if susah sangat buat buat tak nampak jek. ke tetiba rasa kagum dengan mesin tebu tu.
or apa apa jek lah, asal kn tak nampak.
*okay kekadang je aku buat eh*
:D

SEVEN.
yes, we all know that you are fasting. so,aku rasa yg ni rule paling common lah.
if tgk tv, confirm lah selit kan fakta yg ini.
beli food tk payah lah mcm dah setahun tak makan benda tuh.
tapi fikir fikir, ikut suka lah.
:)


*okay, hanya merepek di kala menunngu time nak ke terawih, dah siap 8,balik merepek balik.
sunday yg sunyi sepi, membuang masa di net.
sarah,happy pulang ke casa. nana,get well soon. esok kita pergi bazar again eh
:D

Saturday, 22 August 2009

frequency

its funny
to feel again
...
bt trying nt to be carried awy tho
haha
bt dunt want to make this whole feeling
disappear so fast
like d one before
:)
sarah hani.
trials N finals
wei.
get over this.QUICK.
haha
ok.juz try.will you? :D
tomroow.
holiday habis.
heading towards trials.
back on d studying mood
hoping for lesser distractions
;)

Thursday, 20 August 2009


H
OPE
and DESPAIR

im not asking for more than one
just one
please?
y is dat so hard?
i had moved on 4rm d misery,yesterdy
y is it coming back again?
trying to be optimistic
too many words of wisdom,i heard
bt juz wondering
if not even one,
den wher?
anyone can answer dis particular quest?
i suppose no one
but..but..
dere will b smething ryte
at least one? rightt....?
i'll work my way dere
Allah..
help me through dis time.
please :)

Wednesday, 19 August 2009

wednesday 19Aug2009 12.47pm

celik mata pagi tadi
"murung!" jerit hati ku
bengong r.
holiday a week.
holiday apa cmni?
works are all piled up.dang tul.
gas pressure and temperature and volume;
seems so easy.but wif d mark schemes in hand.haihh.its so difficult without any guidance.
in Pre-U stil?
holidayyss...
m3 test results.dah terpampang kat BB7.
trials coming.buat bio notes.
phys test ryte afta holiday.
holiday apa cmni?
ouh m3 exercise.matrix.exercise x start lg.
chem,igt nk baca balik polymerisation.blur je bhgn tu.
rabu dh ni.holiday jenis apa?
main game.main facebook.
ada r rasa sikit holiday.
tapi holiday x tenang.?
jumaat;intan balik.g jalan jap r dat dy :)
sunday morn; along balik!:D

ouh! happy 19th birthday
to
ahmad fakharuddin n ahmad muzzammil
*kawan :)












Related Posts with Thumbnails