Monday 14 June 2010

OMG, Waka Waka?

Tak sangka masa berlalu dengan cepat.Empat tahun dah berlalu. Sarah, kita dah besar. Tak sangka kita dah ada team kegemaran utk Fifa World Cup 2010. Kau sokong orange, aku sokong merah. Dulu kita cakap mereka tipikal, sekarang kita? Sejak kau update status ni :


aku redha kita dah matang. Even dah lama kita tak bergossip trough skype, antara perkara pertama kita cakap pasal goal USA dgn England yang agak mengecewakan itu. Mungkin ini hanya satu fasa dalam kehidupan. Tapi apa-apa pun, aku still dengan SouthKorea. Kalau dah out, aku berhijrah ke team Orange kau,okay hani? HAHA :D ohh ye,aku lupa nak mention. aku memang sengaja crop sampai comment Lokman. Hiburan tambahan.

post ni memang tiada motif tertentu. Before i forget, goodluck sarah hani for your exam yang akn habis this thursday. and bla bla bla kau nak gi shopping after that. yeah yeah but aku still stuck dengan exam lagi two week etc etc. WHATEVER okay. haha.

Theme blog ini ditukar sempena penghormatan kepada kepada exam mood. gila geek kan kan?
after my last post, tetiba theme blog ni hilang. nampak sangat Bloggie dah bosan dengan exam-based post aku. Bloggie hang in there eh sayanggg. Sekejap je lagi (sambil membelai screen laptop).

ITS JUNE BABBYYYYY :D

i'll be missing you tooo. cepat lah balik BTN :(

No comments:

Related Posts with Thumbnails