Saturday, 31 October 2009

Wednesday, 21 October 2009

a friend in need is a friend indeed.


SARAH! oleh sebab aku memahami ke-busy-an kau. so aku update kn lah :p
nuthing much. im busy as well.
browsing tru my picture folders.
interesting moments. sarah hani.
byk gler folder pic under 'the bff'.
OK, next!
:)

and one of it;
PENANG.
makcik jeruk.
pillow fight.
intan-aiman ice breaking.
telur ayam.
taking lots of pictures in the hotel room.
the traffic jam.
abang-abang jakun.
gurney drive.

re-cap jap weh.
BEST GLER KAN :D


you're my half sister. half me.
xoxo

Tuesday, 13 October 2009

by kelly clarkson

Remember all the things we wanted
Now all our memories, they're haunted
We were always meant to say goodbye
Even without fists held high, yeah
Never would have worked out right, yeah
We were never meant for do or die

I didn't want us to burn out
I didn't come here to hurt you now
I can't stop

I want you to know
That it doesn't matter
Where we take this road
Someone's gotta go
And I want you to know
You couldn't have loved me better
But I want you to move on
So I'm already gone

Looking at you makes it harder
But I know that you'll find another
That doesn't always make you wanna cry
Started with a perfect kiss
Then we could feel the poison set in
Perfect couldn't keep this love alive

You know that I love you so
I love you enough to let you go

I want you to know
That it doesn't matter
Where we take this road
Someone's gotta go
And I want you to know
You couldn't have loved me better
But I want you to move on
So I'm already gone

I'm already gone
I'm already gone
You can't make it feel right
When you know that it's wrong
I'm already gone
Already gone
There's no moving on
So I'm already gone

Already gone
Already gone
Already gone, Oooo, oh
Already gone
Already gone
Already gone, yeah

Remember all the things we wanted
Now all our memories, they're haunted
We were always meant to say goodbye

I want you to know
That it doesn't matter
Where we take this road
Someone's gotta go
And I want you to know
You couldn't have loved me better
But I want you to move on
So I'm already gone

I'm already gone
I'm already gone
You can't make it feel right
When you know that it's wrong
I'm already gone
Already gone
There's no moving on
So I'm already gone...

Sunday, 11 October 2009

weekend yang ALMOST cukup sifat

4rm my title.u'll know..my weekend in casa.was pretty okay and well spend.i think.haha.hopefully staying back here during d weekends.did benefit me in some manner.so,i wont elaborate much about my studies here..same,boring stuffs will be mentioned..but im goin to blog about my day out.yestrdy :) was unit alone in casa. (ala2 home alone.haha).apparently evry1 went away dis weeknd.so,i had nadia's open houz..supposedly at 12pm.i got ready sharp at 12noon.waited...ok delayed.1pm...delayed again..2pm.us waiting in kina's unit.were like so impatient to eat.as all of us.either had biscuits 4 breafst or didnt eat anyting..so,v were like living piranhas,i shud say..hah.so,dere were complications in the journey.and confusion in d cars.i think i hit my nose hard on kina's car door.bcz i wanted to b in her car.during both d journeys..*i had my own reasons okayy* so,v reached casa around 5pm.n d mvie was at 5.5pm..n i didnt think v wuld b dere in time.however,v gambled much..it took us around 30mins to reach dere.n v tried d reservation countr.so,v got thru.watched d mvie..rather an interesting one.minus those awkward scenes,i felt..haha.so,d best part was otw back to d car.haihh.a REAL LIFE experience to note..okayy.dats all i wuld blog.the remaining significant,minor stuffs are left untold here ;)

overall
it was a weekend yang ALMOST cukup sifat
dere r few stuffs i didnt do
motor;tompok
n obviously meeting intannurhadilah

will be home this coming weekend
:)
autumn signing of

everyone is a story-teller.

ielts over. result?13 days from now.
counting days? nope.

when home after the exam.
in the KTM,
packed with people. diff kind of them.
two Malay girls playing some rOck-kapak songs on loudspeakers.
confuse whether they were trying to show off their phone
or they think everyone would be entertain with their songs.
mereka sangat berani and tidak malu.
something we should respect at. at least.

a group of guys came in frm other station.
spotted few stainless steel on their face.
heard some dramatic phone conversation too.
"u kat mne? nak jumpa tak? *waiting* nak lah BABI! haa kan dh kene."

a guy and a girl standing beside me.facing the door.
she was holding the 'Anne Frank' book with Inti College Subang Jaya label on it.
suddenly, the guy fixed something on his pant. the zip,the belt.
nope, its not normal. its took about 10 minutes.
*pandang kiri, pandang kanan. pandang belakang pun ada. awkward*
the other girl was holding her book in a way blocking her view.
suprisingly, the girl spoke to me, " ishh lelaki tuh mcm tk betul je"
we laughed and the guy stopped, acting normal again. thank you.

conclusion, balik rumah best.
:)

Friday, 9 October 2009

raya :D

via ilove-blog.

it's not the time to de-motivate urself
this is the last lap
SPRINT,sarah hani!
:)

Friday, 2 October 2009

up to band-7. please.


HAPPY:)

at last. the brodbnd is functioning. so less cursing trough out the days.


YET,


ANXIOUS

ielts speaking test. SUNDAY. 10.15am. there's butterfly in my stomach.
ohh nice starter intan.
:


p.s: im on Twitter now!:)
another bad bad distraction. deal with it.

Thursday, 1 October 2009

fuel up

so.i am blogging again.a quick post.
hm,finals is so near.
today its 1st oct.2nd nov is my 1st ppr
im juz a panic button.as usual..
but many ocassions do irritate me.n evrytim dat happens.
i juz feel like being isolated 4rm the human population.
hee =)
hm,d stress n tension is building up 4 evryone.
n as 4 me.its worst.i've plans.n i hav to perform for finals.
n hopefully my plan goes well.
praying hard.really hard =)
n lecturers,thank you.for keeping some faith in me
:)
n oh! if i say its a personal stuff.
please dont get near it eh?
thanx :)

along,study hard there!

intan,lepas final aku.kita g jalan2 tau.smpai putus kaki pun xpe.haha ;D

Related Posts with Thumbnails