Sunday 2 January 2011

i'll miss you. :)

byk gila tabs aku dh bukak.before aku start posting something here.seriously,xtau nk post apa.haha.ada je sbnrnya isu2 menarik..tapi xnk r post sini.cz aku xnk org tau.haha :D
aku nak tau..nerve apa yg buat kita rasa gatal..bukan gatal cinta tu..tapi ni gatal yg kna garu tu..aku dh belajar medic setahun...xde pund eyrng ajar stimulus n nerve gatal tu...apa yg kta rasa sbnrnya time gatal tu..aku hairan r..
intan dah meminta aku post something.apa korng nak tau? *ke korng xnk tau apa2?* haha.nak ckp psl bola malaysia..mcm dh lapuk kot.tapi xpe r.sentuh sikit ;) hmm,bagus r bola malaysia dh naik balik..aritu,aku ada rasa kesal gak,x pegi stadium bukit jalil tgk kemenangan mas...tp at last,dpt tgk kat NZ..peh kau! time score safee sali tu..ratusan org terus berdiri uh..nyanyi2,sorak2..hebat! :D mcm tu gak r..time cycler negara,rizal tisin,mng..time tu kat apartment52..satu rumah sorak habis2an gilaa..dpn tv rumah r...smpai kwn2 minah salleh kteorng,ketuk pintu rumah..tnya apa dh jdi..jerit kuat2.haha :D *okay.sudah hal sukan*
semalam,1st time aku gi kenduri kawin sejak aku balik mas..hmm,xde beza pun..ok.ada la sikit bezanya..haha.cara aku view d scenes..lain dh ;) mknn still sama..tapi aku masih mencara aym masak merah kaw,air sirap,nasi minyak.. :D
oh.tahun baru.2011.aku xde azam tahun baru.main bantai je..yg aku mahu..by the end of this yr,aku iA,naik tahun 3 perubatan :) <--- itu azam r kan? haha.budu gak r aku ni..oh,aku juga nak buat byk lagi bnda dlm hidup..kalau nk jadi kaya,hmm,boleh r..tapi kena saving r.haha.aku nk try byk aktiviti bru..xnk try mknn bru *im not a risk taker in dat aspect ;)* nak buat aktiviti gila lagi..tapi kna ada byk duit laa..duit mara boleh support aku,tapi aku kna kurang mkn r.. x)
oh! ckp psl mknn...aku tmbh berat dh wei...aku dh takut nk naik scale now..baju2 aku pakai,smuanya yg over d size.dgn sengaja :D supaya aku x rasa guilty..sbb aku nak makannn :D tapi aku xde r gemuk sgt..haha.

----------------------------------------
itu hal 2010..skng dh 2011..
dah 2hari dlm 2011...nak buka isu "how was ur new yr's eve?" ke?
xyah laa eh...tapi kalau2 sapa2 nk share celebration deyrng,feel free,to drop by d comment box r eh..celebration aku simple je..
tahun berbeza,org yg sama,rasa yg lain
baikk..semoga tahun ini.
kau semua.dan aku.
buat banyak lagi aktiviti hidup.
:D



No comments:

Related Posts with Thumbnails