Saturday 5 February 2011

Ehh comel ke?


intan12345

Tolong lah Play. "Kewwl gleww lah Aq cakap" xD


Ini Anwar Hadi. Recently the new hot Msian Youtube channel.
Tak lah se-hot, Nigahiga. Teehee. Tapi in future perhaps.
Dia tkde lah baru sgt dekat YouTube, tahun lepas lah juga.
Tapi baru baru ni Video #6 EWWW yang kat ats ni, memang hot view lah.
Kalau dengar cakap aku and tekan Play, aku tak yah explain Why pun and bazir tenaga type.

Bahasa rempit or comel yang sangat familir antara kita. Ye, mesti di saat ni, ramai lah orang tetiba deny, bilew masa plak aq type mcm tu. Come on. Aku ada je kwn yang kekadang apa yang dia type kat FB seriusly aku sendiri tak faham.
Please lah, mcm Anwar Hadi ckp, aku pun guna shortform. Tapi tkde lah mcm ni:

Kewl-cool Ktew/tite- kita Tomeyl-comel Winduu-Rindu Ekjem- exam Manyak-Banyak Titow- tidur dan lain lain lagi lah. Tapi memang ekjem tu aku paling geli der.

Alalalarh tomei nya dia. rasa nak cubit cubit je. Jangan tomeyl cangat boleh? -__-

"Tak perlu spelling nak over the top sangat lah. So lepak chill relax lah"


Ohh aku tengok gak video dia yang lain. And and, tahu tak dia nak fly off gi Syney jugak this Feb?
Awat semua nak pi Syndney tinggal aku ni? Ahhhh @#$%^8. Okay fine.
Bujet macam kalau Anwar Hadi ada kat Malaysia, boleh ajak gi lepak KLCC lah?
KLCC? Ewwww. HA HA xP

Anwar Hadi, from now on im 'watching' youu ;)



**Facebook aku currently buat hal plak.
Entah apa dosa aku tk Mark pun tak tahu. Biar je lah dulu.

No comments:

Related Posts with Thumbnails