Thursday 5 August 2010

Blogwalking is fun, sometimes



Dah lama dah tak update blog kan. Tapi lepas sarah dah keluarkan Warning alert, sila update blog. So here it goes. Actually mmg dah lama gila nak update. Cuma due to some techno prob, jadi malas.

Bukan aku nak menarik je weh. Cuma sebagai seorang penulis, aku ada cara penulisan aku sendiri.
Alasan diterima? Bagus. Kalau tak pun, buat buat terima je lah eh. ALRIGHT.

Niat utama sebenarnya nak update bout few Blog yang aku rasa best and cool. Tetiba plak Blogwalking jadi satu hobi di masa lapang. Cuma aku tak blogwalking dekat- dekat kawasan blog jiran. Aku gi jauh sikit. Blogs totally strangers. And guess what? Siap ada account Gengblogger lagi weh. OMG. semangat gila even tho aku tak habis explore lagi benda tu apa.
Dari duk jalan jalan tak tentu pasal merewang gi website ntah mana,tak pun fb-ing 24/7 kekadang best baca blog orang yang memang to be known as a REAL BLOGGER :)

Impress bila ada orang biasa, boleh jadi to be well-known and inspiring to other normal human being just by what they write in their blogs. Mungking followers dorang ni lagi ramai dr fanclub budak-budak AF yang terAfundi Out masa week terawal. Ok enough said.

Sebagai contoh, kak Fatin Liyana ni. Tak bukan cakap psl aku. Memang lah adik aku nama Fatin Liyana gak. Tapi ni orang lain lah. Tak makna nya nak ckp psl diri sendiri -.-




She's 21 and a medic student in Bandung. And most of all, She's hot and style okay. She's one of the person yang, siapa kata budak medic semua nerd je. Mostly kak Fatin cerita pasal whats happening in her life in Bandung. OMG, seriusly now Bandung masuk dlm minor to-do list aku.
And yeah, part yang paling excited bila jumpa video tutorial style shawl yang dah berkurun aku try to figure out. Cool gila lah kan. She's even in a photo shoot for Dara magazine for last July issues. Tapi yg penting, she looks very humble :')






Zack Zukhairi. Antara blog lain yang enjoy baca sebab serius lawak gila. Currently he's studying in Japan. Oleh sebab baru je start follow blog dia, so tk sure if kekadang drawing yang dia lukis dlm entry tu his own or not. Tapi all that stuff yang buat entry dia best and funny. Usha lah usha lah :)

Buat masa ni, dua orang je lah. Yang macam Hanis Zalikha tu if korang tak tahu boleh cop diri Loser gak ah. Tak ni serius. Siapa je sekarang tak kenal Hanis Zalikha. OMG, flush ur head in the toilet bak kata sir syed anuar time kelas physic dulu -.-

Ohh ye, Hanis Zalikha post this funny youtube. Takdelah lawak sebab vid tu funny sgt. Aku rasa lawak tgk coment orang kat Youtube. Tapi Makcik, in an optimitic way, mesti bosan kan kt rumah. Saya faham tau. Tkpe, keep this up :)
Khairuddin di mana kah anda? Kami semua tertanya-tanya. Reply lah satu video mummy pleasee :D



sign off- intan12345

No comments:

Related Posts with Thumbnails