Monday 23 August 2010

Short Phase yet Memorable :)




It was the best one month and 12 days i ever had.

Bila orang lain tanya, intan cuti buat apa? kerja? Tanpa segan silu aku jwb, A'ah kerja kat Bangi Kopitiam. Walaupun, kekadang kawan aku yang tanya tu angguk buat buat mcm tahu Bangi Kopitiam tu apa benda tu, kat mana? Or muka macam, "ohhh.." atau dalam hati, Mcm lame je.

Tapi aku okay je. Senyum je balik. Dorang tak tahu apa yang aku dah face dalam fasa itu.
BEST GILA WEH! Tapi sekarang dah berhenti lah kan, cita-cita kena diutamakan.
Oleh sebab aku dah berhenti, so aku nak tulis pasal dorang yang agak significant utk dikenang :)

Dodo. Lola. Souldear :)

Wan aku takut maybe kau akan baca post ni since kau dah jadi bloggerboy sekarang, jadi aku tak boleh lah tulis lebih-lebih kan. Nanti kau perasan lebih. Chill okay. Maintain.

Aku nak french toast kau buat weh! :(

Being surrounded by those person in Kopitiam, always makes me feel grateful for what i have, what i had in the past and what i might face in the future. Maybe its my first time to be surrounded in a click of people who dont really have to worry bout exam result, assignment.
I am me when Im around them. Dan tak perlu nak kisah benda benda materialistik ni.
Roxy ke, MNG ke. Polo ke. Who cares? Ukur baju di badan sendiri :)

I had lots of fun,superb unforgettable moments. Kalau nak cerita satu satu, macam tak boleh.
Menangis malam last closing. Intan emo gila. haha :')

Alip, lepas ni kau kene cuci gelas semua sendiri. Aku dah tkde nak cover kan utk kau. and kau hutang aku belanja. BANYAK KALI :D Tak kan aku lupa dance step techno kau yg standard sama je tuh. haha

Kak emma, tak kisah lah apa orang cakap. Tapi kakak baik gila dengan Intan, kutuk belakang lain cite. itu normal, haha. But yeah, will miss you. You are funny the way you are. Bahang eh. Jaga ilmu tu elok elok eh. lepas ni siapa nak tolong kak emma right transfer pictures? :(


Andee, kau yang paling kompleks antara semua. Hanya kita tahu apa yang kita tahu. haha. Kau dan peribahasa, itu paling significant. Berat mata memandang, berat lagi bahu memikul. Tapi kalau dah tak larat nak pikul macam mana? :D Kejar misi hidup kau. Kenang babe. Cool :)

A'ah come on. fotogenik skit.

Ayip, terlalu banyak ah nak cakap. Partner yang paling best selain superV. Segala gosip dan paparazi tu, taniah kita pelakon semula jadi yang hebat, kan adik? bagai upin dan ipin. haha. Bila kau off day, aku rasa bosan. Tak boleh merewang lepak kat kitchen. 1 2 3......senyum? :D

SuperV, you are the most superb partner. Walaupun first day aku masuk, kau kerek gila. You are the most understanding person. kita satu kepala. Semua salah kita, bila satu kedai dah nak start cakap OMG, HELLO! Babe, touching gila duh baca wish kau. I never expect you to felt that way. Thanks duh. Nanti aku datang kedai kau eh dengan mini cooper aku :D kau bagi dodo hilang lagi, siap eh.



TO: Everyone yang tulis wish utk aku, thank youuu so much, Tapi kepada sesiapa yg tulis wish, " happpy birthdayyy intan". Harap maklum anda dah tertipu dengan wan. Birthday intan dah berzaman tau kak emma. siap msg phone inbox fb lg. awww, sweet. Kenapa dalam bottle susu, itu biar lah rahsia. Walau pun rahsia tuh dah bocor satu kedai. Terima kasih sgt sgt cem eh -.-




To my superb three, aku amat hargai effort korang reka lagu untuk aku. damn serius nak nangis malam tu. cuma air mata aku dah habis sebab result A-level siang tu. Thanks for cheering me up. THAT IS THE BEST GIFT SONG EVER. lirik tak boleh blah. kenapa lah aku tak rekod live kan? so cepat cepat beli gitar balik dan rekod. Cepat lah wehhhhhhhhhhhh -.-


Sekian. Jumpa lagi :)
intan nur hadilah

No comments:

Related Posts with Thumbnails