Tuesday 17 August 2010

This Thursday

okay hari ni nak post something yang tkde rangka dan hala tuju.
hanya taip taip dan taip apa yang aku rasa.

current mode : terrified.

hang pasai apa? bak kata Wan. duhh result A-level babe.
and bak kata status Paan 9M5, result hari khamis menentukan masa depan hari isnin.
bunyi macam simple, tapi trust me. its a REALLY EXTREMELY BIG thing.
result on 20th Aug, registration IMU 23rd aug. 3 days gap je.

what if i didn't make it trough on thursday? itu bermakna, the next Monday will be just a normal monday. hurm Monday full of sober and frustration. Redha itu wajib, saya faham. Cuma its a normal phase to go through, kan? :)
BUT always pray for the best. Its just another "What if?".
Prepare for the best,Expect the worse.


betul tu sarah, better late than never.
selamat hari jadi azri jasni.
aku dah bagi kau text panjang yg bg aku touching lah kan aku type.
simpan dlm draft weh. haha. i love you and will always do.
through thick and thin, kawan tetap kawan.
:)



Apa-apa pun, THURSDAY IT IS (!)
doakan yang terbaik,insyaAllah.

No comments:

Related Posts with Thumbnails