Thursday 21 October 2010

Dr Stephen Della Fiorentina

ini group aku.
shahrul,mohan,jess,natasha,doctor,aku.

this post is for you.doctor :)
i came here knowing nothing,and i am going home.hop
efully.knowing something;useful clinical stuffs.
today,21.10.2010.my last 1st yr ICM tute.
aku ada notebook.itu mcm buku conteng2 clinical aku r
08.03.2010..aku jejak kaki ke Campbelltown hospital tu.blur.
english pun bukannya power sgt.okay mmg x power
pun.aku belajar history taking
mcm kalau patient dtg,apa yg kena tnya kalau
dia complaint a particular sakit
aku belajar.buat examinations.pandai la juga~ *excluding the nervousness -> mistakes*
ouh bout nervous..tadi aku buat my last cardio exam on satu makcik ni..aku punya nak cepat..d very essential step which is (WASH HANDS before sentuh patient)..aku x buat.haihh.budu betul~
okay.ini post..aku nak dedicate.penghargaan aku untuk doctor tute aku,serious dia hebat..
dia supervisor oncologist kat hospital tu..rasanya mcm dia dah nak sgt tggi jwtn kat situ..ada je masa;dia xdpt buat tute..sbb pergi jadi examiner,pergi kasi ceramah pasal cancer kat negara2 lain..byk r.aku suka tie-baju coordination dia gak.pastu dia ni..boleh sgt nak layan slang English org Malaysia ckp.haih..pastu aku n shahrul slalu je mcm ckp dlm tut group dlm BM.haha.hobi kteorng r tu x)

alang2 ni.nak ckp thanx gak to Shahrul.my ICM buddy for a year.hpefully u learnt serba sedikit dari aku untuk tahun ni.cz i certainly learnt byk bnda dri ko.."looking into life in a different perspective" :)

ouh selit kan juga.hari ini hari khamis..xprnah2 aku tute hari khamis..hmm.apa lain nya? at least..aku pegi hospital tadi,nampak kau di common room.sebab aku tau kau tute hari khamis :D

aku pelajar perubatan tahun pertama
sem
oga aku berjumpa doctor itu semula di hospital
tapi b
ukan sebab aku ulang tahun pertama
tapi sebab aku sedang maju dalam tahun2 akan datang
kau yang membaca ini.doakan okay?
terima kasih :)

minggu depan.28.10.2010
aku ada FORMATIVE OSCE

ini invitation doctor untuk kiteorng ke rumah dia.mmg every yr.dia buat 'alumni'

ini notebook aku.beli dekat reject shop awal tahun dulu


1 comment:

get ex back said...

saya doakan. semoga sukses selalu.

Related Posts with Thumbnails