Friday 1 October 2010

muzik

listening to miranda crosgrove - kissing youu :)
-----------------------------------------------------------
sejak boleh dgr hitz fm streaming..rasa lg best..xyah r aku dependant sgt kat koleksi lgu outdated aku tu..n dgr english-malaysia DJ tu makes me feel at home ;) oh btw,balik malaysia..aku nak naik kereta.mcm dh lama x naik kereta x) n kalau outstation,aku nk benti R&R.makan tembikai,letak asam :D nnt setibanya aku di KL..awl pagi tu..aku nk g kat makcik nasi lmk..minta "nasi lebih,lauk kerang n paru" ngahhh! :D
*current desire**

grey's anat s7 dh kuar..s6 aku x abis lg ==' chuck s4 dh kuar..bru 1st episod.heh.aku serahkan kat syuaib utk dl n nnt aku kutip ;)

tepat 2 bulan lagi..aku iA tiba di KL ;) ada bnda yg aku look frward,ada yg aku xnk dtg..aku sedih bru2 ni..bt lantak laa..aku dh mlas nk fikir,so..aku follow flow je.kalau ada,ada r..xde,jalann..heh ;)

exam aku nak dtg dh.aku hrp aku lulus.doakan bersama aku eh?:)

selamat tinggal

No comments:

Related Posts with Thumbnails