Tuesday 5 May 2009

bahasa jiwa bangsa.haha

mahu menulis hari ini.sebagai melepaskn apa2 emosi yang ptut.esok,mahu hantar IS.sudah 5bulan,hidup brsama aku.perit,getir,gembira,senyuman.semuanya ada.jika 5bulan,rasa begini utk dilepaskn lg.apatah lgi..hm..shuhhshuhh.aku mahu maju dlm hidup.mahu buat apa yg ptut.hidup pun x lama kn.jika mahu rasa murung shaja.rasanya,byk lg yg mennti dlm hidup ku ini.:) oleh itu,mahu mengembara.mahu melihat.mahu merasa emosi baru.yang lepas,mgkn tidk boleh hilang.namun,aku telah berubah.mungkin,lebih maju.;)

hari ini,aku telah mngembara ke monash malaysia.byk dilihat.dpt juga mknn prcuma.gembira.'puasa' hampir sepenuh hari.;) namun,aku ada hrapan.mungkin sekecil kuman,mungkin sebesar gunung.ittu masih harapan.:) aku masihh berdoa.

aku mahu bercerita.kisah bersama project bahasa ingeeris aku ini.pendidikan seks,tajuk ku.mengapa pilih tjuk ini? aku tercuri dgr budak kelas lain berckp..lalu memilihnya juga.*tiada idea dulu*.;D dahulu,ketika ms ting mengajar d depan..aku mengabaikn nya..melengahkn kerjaa.mendahulukn bio n chem.:) setelah tarikh luput hmpir tibaa.mula menggelabh..*biasa knn?*:D namun,dgn ke-meng-gelabah-an aku ini.aku maju drpd rkn2.;) setiap tarikh luput,aku pastikn,aku siapp..pergi hong kong.benda ini,bersama ku juga..namun esok,riwayat ini.berakhir.aku akn menghntar yang pling akhir.berharap lagii.supaya ckgu.membcca dan mennda.dgn pnuh hati yg terbuka.;) baiklah..jika project bahasa ingeris aku ni bernywa..
aku hanya mahu berkata padanya.
terima kasih.dan selamat tinggal:)
aku mahu terus dgn misi bru ku.maju dlm hidupku.mengembara utk melihat bnda bru.merasai emosi bru.aku akan terus senyum.utk manusia seluruh alam.

*effects of ESL.;D*

No comments:

Related Posts with Thumbnails